اگر جزء افراد حرفه ای در آرایش یا میکاپ کار سالن های آرایشی هستید مطمئناً به محصولات آرایشی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه نیاز دارید تا بتوانید به بهترین روش خود یا افراد دیگر را آرایش کنید و از نتیجه نهایی آن اطمینان خاطر داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما خرید از محصولات برند فوراور52 است که در طیف وسیعی از محصولات مناسب آرایش تولید و طراحی شده اند و نیاز شما را برطرف خواهند کرد. محصولات آرایشی برند فوراور52 شامل کرم پودر، کانسیلر، رژلب، رژگونه، پالت سایه، کانتور، ریمل، مداد لب، مداد چشم، ابزارات آرایشی و … است.

لاین محصولات برند فوراور52 به زنان قدرت می‌دهد تا با اعتماد به نفس بالا در موارد زیادی اظهارنظر کنند، موارد جدید را کشف کنند و با استقلال بالا به راحتی تصمیم بگیرند و آن را اجرا کنند.

این کمپانی با فرمول‌های علمی پیشرفته، ترکیبات جدید و موثر محصولات آرایشی با کیفیت بالا،  مقرون به صرفه و در عین حال با پکیج زیبا  طراحی و تولید کرده است. همچنین تمامی محصولات برند فوراور52 دارای نماد Cruelty Free و 100% Vegan است.

محصولات پرفروش برند فوراور52 شامل:

  • کرم پودر PLF

  • کرم پودر FLF

  • کرم پودر LUX

  • کرم پودر BUF

  • پالت رژلب MPL

  • پالت کانتور و کانسیلر CHP001

این محصولات از پرفروش ترین و کاربردی ترین محصولات برند فوراور52 است که طبق تجربیات ما از فروش و بازخورد مشتریان عزیزمون به این نتیجه رسیده ایم.

در ادامه توضیحات مختصری درباره محصولات پرفروش برند فوراور52 داده ایم که با مطالعه آن شناخت بیشتری درباره آنها پیدا خواهید کرد.

 

کرم پودر PLF فوراور52:

کد (PLF)  این کرم پودر مخفف (Photomatte Liquid Foundation) به معنی کرم پودر مایع مات است. رنگدانه های این کرمپودر منافذ باز و لکه‌ها را به خوبی پنهان می‌کند و با ایجاد پوششی مات سبب صاف و یکدست شدن پوست صورت می‌شود.

کرم پودر PLF فوراور52 برای پوست های چرب و مختلط بسیار مناسب است. افراد دارای پوست های چرب و مختلط با استفاده از این کرمپودر چربی پوست‌شان در طول روز کنترل می‌شود و صورتشان مات و بدون درخشندگی (حاصل از چربی پوست) خواهد بود.

رنگ‌های کرم پودر plf فوراور52 برای هر رنگ پوستی مناسب است و در طیف وسیعی از رنگ های روشن، نخودی، بژ، هلویی، زیتونی، برنزر و … طراحی و تولید شده است.

همچنین این کرم پودر با پوشش مات و مخملی ماندگاری 24 ساعته بر روی پوست صورت خواهد داشت،  با بافتی سبک پوششی کامل و یکدستی خواهد داشت، علاوه بر آن بدون احساس سنگینی و حالت کیکی در طول روز بر روی صورت شما بدون تغییر باقی خواهد ماند.

کرم پودر های برند فوراور52 مناسب پوست های حساس و ملتهب است و بدون ایجاد آسیب به پوست توسط متخصصین پوست و زیبایی تایید شده است.

نوع کرم پودر

مایع

حجم

30ml

نوع پوست

چرب و مختلط

ماندگاری

24 ساعته

پوشش

مات

ضدآب

بله

نوع بسته بندی

شیشه ای، پمپی

خرید کرم پودر plf فوراور52

 

کرم پودر FLF فوراور52:

از ویژگی‌های منحصر به فرد کرم پودر مدل FLF فوراور52، ماندگاری 24 ساعته آن بر روی پوست است که پوششی صاف و یکدست بدون تغییر در طول روز ارائه می‌دهد.

بافت کرمپودر بسیار سبک بوده و بعد از استفاده روی صورتتان احساس سنگینی و کیکی نخواهید کرد. علاوه بر آن بسیار نرم و روان بوده و به آسانی روی صورت پخش و فید می‌شود و به سرعت بر روی پوست می‌خوابد.

رنگدانه های این کرم پودر اثر فوق العاده بر روی رنگ دهی پوست دارد و با پوشش دهی متوسط سبب محو شدن منافذ پوستی، لک و جوش می‌شود. همچنین به دلیل دارا بودن مواد مغذی و عصاره آلوئه ورا سبب آبرسانی و مرطوب کنندگی به پوست خواهد شد.

افرادی که دارای پوست های نرمال و خشک هستند، بهترین انتخاب برایشان این مدل از کرم پودر فوراور52 است.

با استفاده از این کرم پودر، منافذ باز پوست شما کاهش می‌یابد و ایجاد جوش و لک نخواهد کرد.

 

نوع کرم پودر

مایع

حجم

30ml

نوع پوست

پوست نرمال و خشک

ماندگاری

بالا

پوشش

نیمه مات

ضدآب

بله

نوع بسته بندی

شیشه‌ای، پمپی

خرید کرم پودر flf فوراور52

 

کرم پودر LUX فوراور52:

کرم پودر مایع مات لوکس فوراور52 یک سطح صاف و یکدست بر روی پوست صورت شما ایجاد می‌کند.

این کرم پودر فاقد چربی است و به دلیل ویژگی ضدآب بودن در برابر عرق و رطوبت، پوست را در طول روز بدون درخشندگی نگه می‌دارد.

رنگ های کرم پودر LUX شامل طیف گسترده ای از 8 رنگ مناسب انواع رنگ پوست است و با پوششی کامل و فوق العاده سبک نمایی فوق العاده به پوست شما می‌دهد.

کرم پودر لوکس فوراور52 به خوبی ظاهر منافذ پوستی را پوشش می‌دهد و به دلیل فرمولاسیون آن به راحتی با کرمپودر‌های دیگر قابل ترکیب است.

به دلیل بافت فوق العاده سبک این کرمپودر بعد از استفاده احساس سنگینی و کیکی روی پوست خود نخواهید کرد.

افراد دارای انواع پوست اعم از نرمال، چرب، مختلط، خشک و حساس به راحتی می‌توانند از این مدل کرم پودر روزانه استفاده کنند.

 

نوع کرم پودر

مایع

حجم

30ml

نوع پوست

انواع پوست

ماندگاری

بالا

پوشش

مات و مخملی

ضدآب

بله

نوع بسته بندی

شیشه‌ای، پمپی

خرید کرم پودر lux فوراور52

کرم پودر BUF فوراور52:

کرم پودر مدل BUF برند فوراور52 با رنگدانه های بالا و پوششی کامل بر روی پوست صورت به راحتی پخش و فید می‌شود.

این کرمپودر به دلیل حجم بالا که 60 میلی لیتر است از نظر اقتصادی بسیار به صرفه برای استفاده میکاپ آرتیست ها و افرادی که از کرم پودر استفاده می‌کنند می‌باشد.

فرمولاسیون این کرم پودر به این گونه بوده که در عین آبرسانی به پوست سبب ایجاد پوششی مات و مخملی بر روی پوست شما خواهد شد.

همچنین این کرم پودر برای انواع پوست نرمال، چرب، مختلط، خشک و حساس مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های این کرم پودر ضدآب بودن آن و مقاومت بالای آن در برابر عرق و طوبت است. علاوه بر آن بعد از استفاده از آن پوست جوش نخواهد زد و منافذ باز پوستی را مسدود نخواهد کرد.

 

علاوه بر آن به دلیل بافت سبک و قابلیت ترکیب پذیری بالا به راحتی می‌توانید این کرم پودر را با سایر کرمپودرهای دیگر از جمله استی لادر، کلینیک، هدی بیوتی، مک و … ترکیب کنید و رنگ دلخواه خود را ایجاد کنید.

 

نوع کرم پودر

مایع

حجم

60ml

نوع پوست

انواع پوست

ماندگاری

بالا

پوشش

مات و مخملی

ضدآب

بله

نوع بسته بندی

شیشه‌ای، پمپی

خرید کرم پودر BUF فوراور52

 

پالت رژلب فوراور52 MPL001:

یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات آرایشی برند فوراور52، پالت رژلب مدل MPL001 فوراور52 است.

پالت رژلب برند فوراور52 به طور ویژه مختص حرفه ای ها طراحی شده که با ترکیب 18 رنگ آن به راحتی بتوانند حداقل 150 رنگ ایجاد کنند.

این پالت چند منظوره شامل 18 رنگ متنوع و کاربردی برای زدن رژلب، رژگونه و حتی زدن سایه چشم است.

پیگمنت رنگ های این پالت سایه بسیار بالا بوده و به دلیل ضدآب بودن ماندگاری طولانی مدتی در طول روز به شما ارائه می‌دهد.

همچنین بافت نرم و روان آن سبب می‌شود به راحتی روی پوست بنشیند و نمای نیمه مات به آرایش شما می‌دهد.

ترکیبات به کاربرده شده در این محصول حاوی عصاره های مرطوب کننده و آلوئه ورا بوده که سبب نرمی پوست می‌شود و از پوسته پوسته شدن و خشکی پوست جلوگیری می‌کند.

در فیلم زیر به صورت کامل می‌توانید نحوه ترکیب رنگ ها، زدن رژلب بر روی لب و سایر نکات ضروری برای کشیدن یک رژلب زیبا را مشاهده کنید و از نکات مخصوص میکاپ کاران حرفه‌ای استفاده کنید.

 

 

پالت کانتور وکانسیلر فوراور52 CHP001:

پالت CHP001 فوراور52 پالتی کامل مختص افراد حرفه ای است که  با بافتی کرمی شامل رنگ های تیره و روشن برای کانسیلر، کورکتور و کانتور است.

این پالت از سایه های روشن تا تیره تشکیل شده است تا انواع عیوب پوست از جمله لک های تیره، قرمز و … را بپوشاند.

پیگمنت رنگ های این پالت بسیار بالا و غلیظ است و به راحتی بر روی پوست پخش و فِید می‌شود. برای کانتورینگ صورت، پوشش دهی سیاهی زیر چشم، پوشش دهی جوش و لک های پوستی، هایلایت کردن نقاط دلخواه صورت به راحتی می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

16 رنگ موجود در این پالت را به راحتی می‌توانید با یکدیگر ترکیب کنید و رنگ دلخواه و مورد نظرتان را ایجاد کنید.

علاوه بر آن ماندگاری این محصول بسیار بالا است و در طول روز بدون تغییر باقی می‌ماند و مناسب آرایش های خاص همچون آرایش عروس است.

 

خرید پالت کانتور و کانسیلر فوراور52

نماینده رسمی محصولات فوراور52 در ایران | پخش و فروش عمده و تکی محصولات FOREVER52 در سراسر ایران

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش عمده محصولات فوراور52 اصل و اورجینال با شماره زیر تماس بگیرید:

09121935054 - یاراحمدی

Instagram WhatsApp WhatsApp Telegram
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من